2010. február 7., vasárnap

2010. február 7.













Ma sem volt unalmas napom, mindjárt reggel a suliba igyekeztem, hogy sokat játszhassak a többiekkel. A mai suli kissé izgalmasra sikerült, először is két picur kölyök keltette a zavart, de én keményen álltam a sarat és meg sem moccantam, hanem azt csináltam, amit a gazdi parancsolt, annak ellenére, hogy ők vígan sétálgattak előttünk. No aztán jött a feketeleves! A gazdim kicserélt, és nekem másik gazdikkal kellett dolgoznom. Eleinte nyafiztam, mert azt hittem, megunt engem, aztán a vége felé rájöttem, hogy visszaadnak mindig neki. A másik gazdáknál is megcsináltam minden feladatot, amiért meg is dicsértek, de azért végig azt lestem, hogy hol a gazdim. És ez még nem volt elég mára, mert suli után szánkózni mentünk Dáviddal, akinek nagyon örültem, mert ő nagyon szeret engem, de a gazdim kabátjába más bújt, és hiába szaladtam a kabáthoz, nem a gazdim volt benne. Szóval ezek az emberek kétségbe tudnak ejteni a fura ötleteikkel! Este szerencsére már semmi váratlan nem történt, a gazdim nagyon finom vacsit adott és dupla szeretgetést, hogy megvigasztaljon az izgalmas nap után. Rám fért:-)

Nincsenek megjegyzések: