2010. február 14., vasárnap

2010. február 14.




























Ma korán mentünk suliba, különórára igyekeztünk, hogy padon gyakoroljak. A gazdi nagyon sok jutifalatjába került ez az ötlet, mert én bizony mindent hibátlanul végrehajtottam. Aztán egy nagy játék következett és már kezdődött is a tanulás. Érdekes feladatot kaptunk, a gazdik dobálták a labdámat egymás között és nekünk feküdni kellett, ez egy izgalmas feladat volt, és hibátlanul megcsináltuk sokan. Aztán a behívásokat gyakoroltuk és az is hibátlanul ment. Annyira jól dolgoztam ma, hogy a gazdi jutalmul a nagyiékhoz vitt egy kis szeretgetésre, aztán még a szigetre is kimentünk estig játszani. Naná, hogy a finom kacsavacsi után azonnal bedobtam a szunyát:-)))
Egyébként néhány napja lemázsált a gazdi és legnagyobb meglepetésére 25 kg lettem, ezen egyébként nincs mit csodálkozni, hiszen eszem én rendesen:-)))Legjobban a kacsát szeretem, na meg ezt a különleges jutifalatot, amit sajnál tőlem a gazdi és csak a hétvégén ad belőle, azt állítja, hogy ez csak iskolai elemózsia, pedig ez nincs is ráírva a csomagra.De jó lenne, ha minden nap lenne suli!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon ügyik vagytok! Gazdi: bónusz kacsa kiutalva! Marika