2010. február 28., vasárnap

2010. február 28.































Gondolhatni, hogy mára nem maradt elég sár. Tévedés, maradt, így aztán jó sárosak lettünk, Átira például rá sem ismertem, annyira megváltozott. Egyedül Rudolf öltönye nem lett sáros, ám ő másban jeleskedett:-) Ma különböző helyzetekből hívott be a gazdi, az óra egyik részében kissé össze is zavarodtam, hogy most maradjak, vagy ne, amikor feksziket mond. Szerencsére mindig örült nekem, mert hozzá mentem és végül a helyben maradást is megcsináltam úgy, ahogy ő képzelte. Rengeteget játszottunk a szünetekben. Suli után a nagyiékhoz mentünk, ott kipihentem magam és délután még egy szigeti séta következett sok labdázással. Egyre többször odaadom gazdinak a labdát, mert látom mennyire boldog, miért ne okozzak neki örömet:-)))

Nincsenek megjegyzések: