2010. február 10., szerda

2010. február 10.




Találtam egy új linket, kiképzési trükökkel, ezeket is gyakorolni fogom, hogy a suliban egyre jobb legyek, a tanárom és persze gazdim örömére:-)))
Köszönöm Anitának a tippeket és a munkakutya linket!
Délután kijött a rétre a másik gazdim, rohantunk hozzá Cukorral, de nagyon gyorsan csúszott és a lábára nőtt egy síléc. Így is megismertem:-) Még meg is dicsért, mert nem ugráltam elé, sőt mellette futottam, ő is okos kutyának gondol:-))) Hazafelé gyakoroltuk az állítást, fektetést, ültetést menet közben, nagyon szeretem ezeket csinálni, mert a gazdi úgy örül neki, hogy egy csomó szeretgetéssel jutalmaz, ezért pedig megéri odafigyelni!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó munkát hozzá Asztikám! Aztán remélem, ha jól megy, majd felkérsz táncolni is? Ilyen szép fiúval örömmel megyek ám, de szerintem a Cuki, Lola meg majd a többi lány is! Marika