2010. február 21., vasárnap

2010. február 21.

























A hétvégém nem úgy alakult, ahogy szerettem volna, mert annyira latyakos volt a pálya tegnap, hogy a nagy locspocstól alig hallottam, amit a gazdi mondott. Például azt egyáltalán nem hallottam meg, hogy feküdjek az olvadt hóra. Azt viszont jól hallottam sajnos, hogy megbeszélték a gazdik, hogy a vasárnapi tanítás elmarad. Így aztán helyette ma kétszer voltam a szigeten és persze a nagyiéknál, ahol finom falatkákkal tömték vigasztalhatatlan fejemet:-) Szerencsére délután a szigeten találkoztam Apaccsal, a vizslakölyökkel, akivel jó nagyot fogócskáztunk. A hétvégén egyébként a gazdi unszolására többször visszaadtam neki a labdát, amit eldobott. Lehet, hogy ezt máskor is megteszem, mert nagyon örült:-)

Nincsenek megjegyzések: