2010. február 6., szombat

2010. február 6.










































Olyan sok dolog történt ma, hogy alig győzöm leírni. Először is reggel nem csak Cukorral hanem régi barátaimmal,Mogyóróval és Mazsival is játszottam, utána máris indultunk egy túrára a Pilisbe, a három gazdimmal, amit öt órásra terveztek, de olyan gyorsan mentünk, hogy mégis elértem 20 perc késéssel a kutyasulit. Itt nagyon szépen dolgozott a népes csapat, Csaba bácsi csak úgy szórta a dicséretet, amiből bőven kaptam én is. Suli után máris gurultunk a nagyiékhoz, példásan viselkedtem náluk is, nagyon szeretek ott lenni, főleg amikor jutifalatot adnak, meg simogatnak, becézgetnek:-))) Este lett, mire hazaértem és megkaptam a finom vacsit. Alighogy megettem, máris elkezdett zuhogni a hó, így aztán elvonultam aludni a házikómba.

Nincsenek megjegyzések: