2011. július 24., vasárnap

2011. július 24. Kapolcs

Hiába esett, gazdik elhatározták, hogy ma Művészetek völgye lesz és kész:-) Ezért nem kaptam reggelit az egy órás erdei séta után reggel, hanem ugrás a kocsiba és irány Kapolcs. Elég erősen esett, így gazdik esőkabátot húztak, jómagam is esőre állítottam univerzális bundámat és három órát sétáltunk Kapolcson. Kaptam sok finomságot, persze csak kóstolóba, aztán játszottam egy kicsit egy pici kölyökkel, végül egy nagy almát rághattam szét hazaindulás előtt. Mire délután haza értünk el is állt az eső, így még egy körre elmentünk bringázni, ami nagyon tetszik, jól tudok póráz nélkül gazdi mellett haladni, sőt az összes parancsot is tudom teljesíteni, ami a kerékpárúton szükséges lehet. Jó buli, de még csak keveset megyünk egyszerre, nehogy megterheljem a lábam:-)
Nagyvázsony felé, az út szélén egy gólyát figyelek

itt legalább nem esik

manó pihenő

egy cseppet ugye nekem is adsz?:-)

mi van pici, futunk egyet?

séta utáni jutalomjáték

itt már a felét megettem, de vevő vagyok a többi részére is:-)

Nincsenek megjegyzések: