2011. július 13., szerda

2011. július 13. Strandszünet

Szóval tegnap rengeteget játszottam a vízben, rohantam be és ki, lelkesen hoztam a vizi játékomat. Nem is vettem észre, hogy közben valami gond lett. Csak délután, mikor hazaértem éreztem, hogy fáj a lábam. Mutattam gazdinak, aki elképedt a talpam látványától, tudniillik kilyukadt a talpam mindkét hátsó lábamon. Gazdi rögtön lekezelte betadinnal, de se enni se sétálni nem volt este már kedvem. 
Ma reggel  csak nagyon rövidet sétáltunk, utána gazdi elszaladt a boltba kutyasamponért, mert a bundám kissé szagos lett a Balatontól és enyhén szólva is szaglottam. Engem nem zavart, de gazdi szerint ez annyira erős, hogy meg kell tőle szabadulni. Irány tehát, a házi kozmetika. Még soha nem fürdettek samponnal,(gazdi fürdetés ellenes kutyatartók csoportjába tartozik) de gazdi ezt egy nagy pancsolással ötvözte, így alig vettem észre, hogy fürdet. Jutalmul, amiért jól viseltem ezt a tortúrát, kaptam egy új lasztit. Azért fürdés után tovább aludtam, mert persze futni továbbra sincs kedvem. És az illatom, egyenesen csodás, vigyázzatok kutyalányok, jövök:-)))
ezzel fürdetett a gazdi, és ilyen szuper labdát kaptam jutalmul

ilyen vagyok illatosan

Nincsenek megjegyzések: