2011. július 21., csütörtök

2011. július 21. Kutyasuli felfedezése

Délutánra elállt az eső, így gazdi elárulta mit fedezett fel tegnap Füreden, miközben csontit vásárolt nekem a hentesnél. Egy nyitott kutyasuli pályát látott! No most azt megcéloztuk, mivel nem volt meleg. Találkoztunk ott két vizslával, akik nagy vadászok, de csak németül tudnak, játszani szerencsére elég a kutyanyelv:-) Sajna mire gazdi elővette a fotógépét haza mentek. Amint elmentek felfedeztem az akadálypályát, a gazdi nagyon büszke volt rám, mert egy új feladatot zokszó nélkül elsőre megcsináltam, egy ferde lépcsőt másztam meg. A többit már ismertem. Itt még egy nagyot labdáztunk, majd ugrás a kocsiba és irány Tihany, ott is a Belső tó, ahol reményeink szerint lesz néhány kutya, hát nem volt. Viszont felfedeztem az ürgéket, irtó mély lyukakban laknak és piszok erős szaguk van. A labdámat majdnem elnyelte az egyik ürge-lak, de gazdi megmentette. A tóban most nem fürödtem, mivel már esteledett és a télikabátom megszáradására nem láttunk esélyt:-)
a füredi pálya



a Belső tónál

hol laktok ti ürgék, miért olyan mélyen:-)

isten uccse, most ment be

1 megjegyzés:

Adri írta...

Nagyon ügyes vagy