2010. január 31., vasárnap

2010. január 31.




































Először is











kedves barátaim, ne haragudjatok a tegnapi bizonytalankodás miatt a suliba menetelt illetően, de a gazdim az utolsó pillanatban döntött úgy, hogy levisz. Ma is jó nagy hóra ébredtem és amíg a gazdi etette a madárkákat, jól eldugtam az egyik labdám, gazdi szerint olvadáskor majd előkerül. Hamar leértünk utána a suliba, ahol a nagy hóban nagyokat játszottunk, és persze dolgoztunk. Elég jól ment mindenkinek, még a tanárbácsi is elégedett volt az osztállyal. (Jövő héten szombaton 12.45-kor kezdjük a kiképzést!) Suli után a nagyiékhoz mentünk, ahol én jót szundikáltam, aztán haza mentünk, havat lapátoltunk és még leszaladtam Buksival játszani a rétre. A nap végén finom vacsora várt rám és már be is bújhattam a házikómba aludni:-)))

Nincsenek megjegyzések: