2010. január 24., vasárnap

2010. január 24. délelőtt


























































Már régóta hallom, hogy jön majd egy új belga a suliba, végre ma találkoztunk:-) Mellettem állt, de sajna nem sokat játszottam vele, mert még csak most ismerkedett mindenkivel. A suliban ma nagyon ügyes voltam, a behívás tökéletesre sikerült és a munkapad is meg a láb mellett követés is. Így aztán a szünetekben jó nagyot játszottam Danival és Lolával. A gazdi meg nagyon büszke volt rám, mivel a tanárbácsi is sokat dicsért engem. Érdemes volt ennyit tanulnom, mert a gazdi öröme a legfontosabb a számomra, abból meg akadt ma bőven:-)))

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Asztikám! Megkérdeznéd nekem az új belga lánytól(ha jól néztem, akkor lány, ha nem, bocsi)hogy hívják és kik a szülei?
Köszönöm Neked! Puszi: Marika

Névtelen írta...

Lehet, hogy mégse lány!