2011. augusztus 9., kedd

2011. augusztus 9. 20 km meglepi

...és ami jött, az a kerékpártúra Füredre. Életem első hosszabb útja. Szépen ügettem a gazdi mellett. Közben háromszor megálltunk nézelődni, meg inni finom forrásvizet. Nem fáradtam el, mert amint haza értünk kaptam pár falatot és egy óra alvás után már rohantam is Picihez játszani:-) Szuper ez a bringázás, nagyon sok dicséretet kaptam:-)
Udvari és Örvényes között

Aszófői romtemplom, no meg egy kristálytiszta forrás

szalmakazalkilátó

gazdi, gyere te is:-)

már azt hittem nem tudsz feljönni:-)))

Aszófő felé

Sajkod

Balatonfüred






visszafelé

2 megjegyzés:

Zsófi. írta...

nagyon jó képek! :)
én is akarok Mollyval biciklizni, csak az a baj, hogy nem nagyon tudunk hol, ami nem beton.. :/

Belga juhász Mátravölgyi-Morcos Aszter írta...

Köszi! Itt is van köves út,de ott kilyukadt Aszti lába, így ott nem tudunk bicajozni, csak sétálni. A Balatoni kerékpárútonis inkább a füves betonszélen futtattam, így talán az izületeknek és a talppárnáknak is jobb:-)