2011. augusztus 23., kedd

2011. augusztus 23. Ismét a Balatonnál

Nem írtam a blogra, mert gazdi elutazott és addig a másik gazdim volt velem, aki nem hogy blogot nem írt, de sétálni sem tudott sajna vinni. Hiányoltak is a többiek otthon, én is őket. Ahogy haza ért gazdim, rögtön siettünk is a Balatonra, mert afrikai idő kerekedett, persze itt meg nincs barátom, mert mindenki elutazott haza, azért Lolával egyeztettünk időpontot és ma este végre talizunk:-))) Reggel egyébként a szokásos körünket tettük, a közért előtt vártam gazdit a kiflikkel, aztán irány a part, frisbee és végül a kertben locsolós játék. Ezt imádom:-)))
irány a kifli

nekem is vettél?

távozz tőlem szellem ufo

Allah Akbar

kedvenc játékom a locsocsolás


megpróbálom elkapni

pont a legfelső csepp kell nekem:-)

na, légyszi nyisd ki újra!

Nincsenek megjegyzések: