2011. augusztus 1., hétfő

2011. augusztus 1. Utazás előtt

Mielőtt elindultunk nyaralni(vagy inkább ősznek mondható:-( még egyszer kimentünk a patakhoz, meg a várba. Odafelé Panda is jött, a várba viszont egyedül mentünk. gazdi megint kitalált új helyet, ahonnan a labdát le kellett vadásznom, jelentem nem volt nehéz. Persze a frisbee is előkerült végre a zsákból, mert a szél kevésbé fújt, mint az eddigi napokon. Fölfele a mezőn még éppen összefutottunk Gináékkal egy kis búcsú birkózásra, aztán már indultunk is haza pakolni. Én a lasztimat egy másik labdába dugtam, hátha eljöhet velem így kettő az egyben:-)))
a modern várvédők, ma már labdát visznek puska helyett a várfalon:-)


hol is érkezik ez a labda?

innen nézek szerte szét

a lasztim a lőrésben

...meg a tetején

no, meg az ablakkeret egyik résében

virágot a virágnak

esetleg eldobhatnád már a frisbeet

...na végre

búcsúzom, drága barátom, nemsokára újra találkozunk

a kis labdát elrejtettem a nagyba, amit gondosan kirágtam előtte

...na ez már benne van:-)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Drága Aszterem!
Jó utat, kellemes pihenést és nagyon sok szép élményt kívánunk!
Azért vigyázz magadra és persze gazdijaidra is!
Millió puszi:Marika, Laci,Anya, Panka, Vica, és "duracell" Borka