2010. március 2., kedd

2010. március 2. délután










Köszönöm nektek,
Anya,
Panka,
Vica,
Lina,
Ajti,
Api,
Danny,
Owen,
Laci, Marika,

a kedves jókívánságokat, a gazdival meg elégedett vagyok, megtartom továbbra is:-) Bár ma nagyon rejtélyesen viselkedett, hogy valami készül, azt én már abból gondoltam, hogy más irányba mentünk sétálni, mint máskor szoktunk. Legnagyobb megrökönyödésemre a dokinál kötöttünk ki. Rögtön az ugrott be, hogy szép kis szülinapi ajándék egy kombinált szuri!!! De nem ez volt a meglepetés, hanem megkaptam az igazi útlevelemet, most már én is mehetek a gazdikkal más országokba, mert az útlevél mellé egy kirándulás is jár a Tátrába, két hét múlva. Még szállást is foglaltak nekem egy szép tó partján. Nagyon boldog vagyok, alig várom, hogy holnap ezt Cukinak és Lolának is elmesélhessem!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez szuper!!! Nem férnék el a csomagjaid között valahol Asztikám?
Puszi: Marika