2010. március 11., csütörtök

2010. március 11.





Kedves Marika, gondolkodtam azon, hogy a macik nemzetségébe tartozzak vagy a rókicákhoz, még hezitálok:-)))Egyébként a mai havazás inkább arra sarkall, hogy medveként jobban járnék.
Ma nagy dicséretet kaptam a gazditól, mert a kozmetikusnál nagyon jól viselkedtem. Viki, mert így hívják ezt a kedves lányt úgy kifésülte a bundámat egy óra alatt, hogy alig ismertem magamra. Nem is kellett messzire utazni, csak Solymáron, a Terstyánszky út 1 sz. házig. Előtte már bejelentett a gazdim a 06-30-680-3973-as számon és már vár rám Szalai Viki, akit nagyon megszerettem. Olyan jól fésülte a bundámat, hogy meg sem éreztem (nem úgy mint egyesek, és nem akarok itt manccsal a gazdimra mutogatni) Mitöbb, egy órán keresztül csakis engem dicsért, hogy milyen szép vagyok és milyen türelmes. Adtam is neki egy puszit! Már alig várom, hogy újra jöhessek:-))) Egyébként Vackor árulta el nekem ezt a jó helyet, amit ezúton is köszönök, és minden kutyabarátomnak csak ajánlani tudom, aki egy kis kényeztetésre, sok dicséretre vágyik

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szóval ismét "becsajoztál" Aszterom! De nagyon kedves és ügyes a Viki, mert nagyon szép kutyát "fésült" belőled, megérdemelte a puszit!