2009. november 2., hétfő

2009. november 2.


Minden tesómnak gratulálok a szülinapunkon! Ma végre 8 hónapos lettem, és 23 kg.
Már nagyon sokat tanultam eddig is: úszás, bot kihozása a vízből, nevem, helyem, tálam, családom(értsd: gazdik), autóban utazás ki és beszállás, sétákon behívás, lábhoz ülés szabályosan, helyben maradás fekve ülve és állásban, veszélyes átkeléskor ülés, apport hurcolása(persze még nem adom oda senkinek, viszont legalább 20 percig tudom hurcolni!) akadályugrás a suliban, okos viselkedés a kutyaiskolában. Mindenki gondolhatja, mindezeknek a gazdik örülnek.
Van néhány dolog, aminek csak én örülök egyedül, a gazdi kevésbé: alkalmi süketség, őzikék kergetése, játék közben nem megyek hívásra a gazdihoz, gödrök a kertben, szőnyegek fazonra rágása, virágcserepek új formára alakítása, házikóm elrágása.
Jól megismertem az otthonomat és a környék erdeit, rengeteg barátot szereztem akikkel minden nap játszottam, kirándultam már sok városban, nyaraltam a Balatonnál és persze a legfontosabb, hogy a kiállításokon kitűnően szerepeltem. Majdnem elfelejtettem, hogy nagyon szeretem a gazdim és ő is engem, így aztán a fent említett bűnöket még nem veszi annyira zokon:-)

Nincsenek megjegyzések: