2012. április 13., péntek

2012. április, húsvéti kirándulás

Mostanában nem írtam, mert az "íródeákom" nem tudott géphez ülni, de most pótolom. Szépen meggyógyultam, így nem volt akadálya, hogy elutazzunk a három gazdimmal:-)(ilyen is ritkán van). 8 órát utaztunk, jó magas hegyek közé, nagyon jól bírtam, csak háromszor álltunk meg egy kicsit. A szállodában, gazdi  egy íróasztal alatt jelölte ki  a helyemet, ahonnan mindent szemmel tarthattam. Sokat sétáltunk, labdáztam közben, persze élveztem a nagy havat. Jó hideg is volt kint, persze bent túl meleg, de jól bírtam. A mellényemmel átütő sikert arattam, sokan megkérdezték miért viselem. 
Ma már itthon vagyunk, és újra együtt sétálok régi barátaimmal, akik nagyon hiányoztak, hiszen közel egy hónapig nem játszhattam velük. Remélem soha többé nem sérülök meg ennyire, mert ez nagyon fárasztó egy hónap volt:-) 
Hozok néhány képet a kirándulásról:
megérkezés után azonnal sétálni mentünk

ideiglenes helyem az íróasztal alatt

indulhatunk újra:-)

húsvéti készülődés

ezt már szeretem, hó és hideg

pihenő a mezőn

labda a hó alatt, támadááás...

naná, hogy megtalálom:-)

...és már meg is van


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Drága Aszter!
Magyon örülünk,hogy meggyógyultál és persze, hogy Csilla Gazdi is!
Gyönyörű helyen jártatok, Mindkettőtöknek járt ennyi pihenés ilyen sok fájdalom után!
(És persze én tudtam,hogy Te a szállodában is illedelmesen viselkedsz majd!)
Bízom benne, idén már csak jó hírek érkeznek Rólatok!
Millió puszi: Marika,Laci, Anya, Lányok

Molli írta...

Nagyon örülünk, hogy meggyógyultál! (Molli és gazdik)

Belga juhász Mátravölgyi-Morcos Aszter írta...

Köszönöm, kedves barátaim:-)