2012. március 8., csütörtök

Csak erős idegzetűeknek!

Ezt a bejegyzést csak azok nézzék végig, akik a véres jeleneteket bírják, ha nem, lapozzanak tovább! Tegnap a műtőasztalra kerültem, és bizony egy nagy hasadást kellett bevarrni az oldalamon. Éjszaka sokat sírdogáltam, mert nagyon fájt és lefeküdni sem tudtam rendesen, de reggel azért kimehettem egy kicsit sétálni, ahol találkozhattam a barátimmal, bár játszani nem lehetett. Amíg rendbe nem jövök, nincs játék, meg haverok, meg suli. Úgyhogy barátaim ne várjatok a hétvégén rám:-( Amint meggyógyulok, jövök!





3 megjegyzés:

Vanda írta...

Úristen! :O Na neee! :O Mi történt te szegény? :((
Jobbulást kívánunk!!!!

Névtelen írta...

Egy másik kutya hasította ki belőle:-( Ma már jobban van, köszi az érdeklődést!

Molli írta...

Tomi mondta, hogy mi történt. Jobbulàst Aszternak, reméljük hamar meggyógyul. Üdv, Vivi, Molli gazdi