2011. október 30., vasárnap

Pótedzés és sziget Bodmérrel

Végre ma mentünk suliba, tegnap nem vitt gazdi, sajna. Reggel ugyan később indultunk mert valami óraátállítás volt, de egyszer csak oda értünk. Én néhány akadállyal melegítettem, aztán jött a fegyelmező, közben sok játékkal a szünetben. Egy új kutyussal, Kirával játszottam egy jót. A suli végén jött az ŐV. Már kitámadok az elején, nem engedem a zsákmányom, hiába nyúlkál felém a csibész. Legvégül a ház mögül is megtámadott, de jól megugattam. Gazdi  nagyon boldog volt, úgyhogy ezt máskor is megcsinálom:-))) Délután meg barátommal, Bodmérrel játszottam a szigeten, sajna a fotók nem sikerültek, mert besötétedett, de azért nagyon jó volt:-)
kúszófolyosóban

erre mindig lassan enged gazdi, hogy pontosan hajtsam végre a feladatot

foglalt:-)

ez nem túl nagy akadály

ezt viszont nagyon szeretem




közömbösítés

Kirával


esti játék a szigeten



Nincsenek megjegyzések: