2011. október 15., szombat

2011. október 15. Áfonya, Bodmérrel:-)

...no azért nem csak róluk szólt a nap gazdi szerint (megjegyzem, sztem meg csakis róluk:-) Szóval reggel a suliba igyekeztünk, itthon éppen fagypont felett, Szigetszentmiklóson pedig 5 fokkal kezdődött a nap. A fegyelmező szuperül ment, az ŐV-ben pedig nagyot fejlődtem, mert már várakozásból is kitámadtam. Köztünk szólva, Mia bátorított erre, így aztán hurkát is vihettem ma jutalmul "haza". A suli fő attrakciója persze Áfonya volt, akivel jó nagyot játszottam. Suli után nagyihoz szaladtunk ebédelni, ahol éppen csak szusszantam egyet és végre siettünk tovább a szigetre Bodmér barátomhoz, akivel fergeteges játékba kezdtünk egészen napnyugtáig. Gazdi, a holnapi nap is ilyen jó lesz?
"Ha egyszer odébbállok,
A kör közepéből majd hiányzok..."

hol is kezdjek hozzá?

várjatok skacok, jövök én is:-)

nem létezik, hogy vége a szünetnek!

hurrá, ismét együtt!

Ez is a Duna? Mit gondolsz?

Don't Look at Me

mit szóltok? A haveromnak cool botja van, mi!

Nincsenek megjegyzések: