2011. április 8., péntek

2011. április 8.

Mára gazdi gyógyultnak nyilvánított, de továbbra sem korongozunk, mert nagy a fű és fél, hogy ismét lesérülök:-( Jóhír viszont az, hogy elkezdtünk a közelgő vizsgákra készülni.
A népszigetire ezeket gyakoroljuk:
1.     Szemkontaktus, szemből, láb mellől ülve és fekve.
2.     Lábnál követés póráz nélkül szemkontaktussal, ütem váltásokkal (normál, futó, lassú lépések), és fordulatokkal (jobbra, balra, és hátra arc).
3.     Lábnál követés pórázon szemkontaktussal, ütem váltásokkal (normál, futó, lassú lépések), és fordulatokkal (jobbra, balra, és hátra arc).
4.     Menet közben ültetés és fektetés (leültetem/lefektetem a kutyát, és ahány lépésre tudok, eltávolodok tőle, a cél a 10 lépés).
5.     Alapállás felvétele vagyis a lábhoz kerülés.
6.     Hosszú helyben maradás.  ülve vagy fekve.
7.     Japán vacsora
8.     Autóban nyugton - 5 percig még nincs kiszállás.

A solymári vizsgára meg ez az anyag:

persze tanulás közben pancsolok is:-)))

Itt tanulunk, ez az én erdei sulim:-)))
 

Nincsenek megjegyzések: