2011. április 18., hétfő

2011. április 18.

Annyira szép volt a rét reggel, hogy öröm volt a felkelő nap fényében korongozni. Aztán ahogy ott játszom, egyszer csak valami elszaladt a fűben, én meg utána. Gazdi szerint egy vakond volt, és megkért, hogy ne egyem meg. Jelzem én nem is akartam, csak játszani vele, de mire kiszedte gazdi a számból, nem mozgott, és nagyon szomorú lett gazdi, úgyhogy azt hiszem nem játszom többet ilyen jószággal:-((
A délután vidámabbra sikeredett, mert taliztam Ginával, sőt még gyakorolni is lementünk a patakhoz, rengeteg dicséretet kaptam, minden feladat hibátlanul ment:-)))

korongozás a felkelő nap fényében

Mi mozog ott?!

Ginával pihenünk az árnyékban


labdahozó

1 megjegyzés:

Zsófi. írta...

Szia!
Nagyon jók a képek. :) Mióta frisbeeztek? :DD Nagyon jól megy. ;)