2010. április 5., hétfő

2010. április 5.

Tegnap méltatlanul keveset írtam,mert későn értünk haza, így aztán említést sem tettem Wendyről, akit tényleg elfogadnék játszótársnak, mert nem csak gyönyörűséges volt, hanem játékos is. Köszönöm a biztató sorokat kedves gazdáinak:-) A kiállítás másik fontos eseményéről sem írtam, pedig akkorát játszottunk Vicával, hogy az egy külön lapot is megér. Remekül labdáztunk, botoztunk, sőt még különleges akadályugrással is elkápráztattam a hugicámat. A kiállításon a vásárlás is izgalmas volt, mert Vicával kaptunk egy szép kendőt, azt a gazdik feltették ránk és nagy tetszést arattunk a nézők között, sokan le is fotóztak minket. Marikáék pedig annak örültek, hogy nem felejtettem el őket. De kérem, hogyan is lehetne elfelejteni azt a féltő gondoskodást, ahogy neveltek minket, amíg végleges gazdáinkhoz kerültünk?! Remélem sokszor találkozom velük a továbbiakban is:-) És természetesen köszönöm, hogy Marika fotózott a ringben, mert a gazdi ezt nehezen tehette volna meg:-)))

Nincsenek megjegyzések: