2010. április 4., vasárnap

2010. április 4.


















Kivételesen ma nem ébredtem először, hanem a gazdi, mert pakolt a kiállításra. Aztán felébresztett, sétáltunk a réten, és már indultunk is Miskolcra. Az utat végigaludtam, frissen pattantam ki a kocsiból, és máris a ringben találtam magam. Sok érdekes szag és kutyatárs volt itt, sőt hamarosan Marika és Laci nyakában landoltam, mert ők is eljöttek legszebb húgommal Vicussal. A ringben hibátlanul viselkedtem, kaptam is egy kitűnőt. Vicus pedig egy HPJ-t. Nagyon büszke vagyok rá. Aztán együtt sétáltunk, vásároltunk és még játszottunk is a parkban. Hazafelé aludtam, a szigeten pedig egy jól megérdemelt úszás várt rám a Dunában.

1 megjegyzés:

Tinta Ádám írta...

"Összeismerkedtem, Wendyvel a kis sheltievel játszottunk is egy kicsit és szépségemmel elbűvöltem a gazdiját és a barátját, aki azt gondolta, ha tehetné szert tenne egy olyan kutyusra mint én...:)"

Gratulálunk, nálunk TE lettél az első.:)
Üdvözlünk Téged és a Gazdidat:
Katinka, Ádám és Wendy :)