2012. július 8., vasárnap

Hűsölés után kutyasuli

Reggel  csodálkoztam, mivel nem az iskola felé indultunk, pedig vasárnap volt. Meg is ijedtem, nem lesz ma suli?! Azért a fürdést a Dunában nagyon élveztem, mivel ott landoltunk a rekkenő hőségben, 30 fok volt már 8 órakor!
És jött a második szokatlan dolog, elmaradt a szárítkozó frisbee játék, csurom vizesen szálltunk a kocsiba és 20 perc múlva a suliban találtam magam:-)
Mondanom sem kell, alig telt el fél óra és máris megszáradt a bundám. Kb. tízen voltunk, volt fegyelmező, apport, őrzővédő. Az apporttal megpróbáltam akadályt is ugrani, szépen sikerült. A csibészt jól megugattam, pláne, ha a karért nyúlt. Jó sok dicséretet zsebeltem be. Végül egy kisebb eső vetett véget a szórakozásnak, irány haza és a jól megérdemelt falatkák után estig alvás:-)


ritka jelenet, Aszti a vízben fekszik, akkor már nagyon meleg van:-)






Nincsenek megjegyzések: