2012. január 8., vasárnap

2012. január 8....és mégis kisütött a nap:-)

Reggel szemerkélt az eső, így féltem elmarad a suli. Ám mire kiértünk elkezdett sütni a nap, így egy remek  nap lett ez, sok játékkal, versenyekkel. Gyorsaságiban Tappancs győzött, e helyütt is gratulálok neki:-) FONTOS: BOGRÁCSOZÁS:-))) február 5-én halászlé főzés lesz a gazdiknak, nekünk meg jó sok játék. Csak kanalat és sütit kell hozni. Remélem nekünk is jut!
ültetés

karéjban

közömbösítés

sorunkra várunk

nézőközönség

itt megcsíphetlek?

grabancfogó

incselkedők

kicsi vagyok de nagyon bátor


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Drága Aszterom! BÚÉK Nektek is! Örömmel néztem az utóbbi napok eseményeit, és nagyon boldog vagyok, hogy meggyógyultál! Kívánom hozzon Nektek ez az új év egészséget, erőt és végre csupa jó dolgokat!Millió puszi: Marika és a Többiek Parádról