2011. május 15., vasárnap

Kutyasuli Solymáron

körözők

kezdődik az óra
Nem hittem, hogy kimerészkedünk ma a suliba, mert a felhők hasa szabályosan a fejünkig ért, de persze kimentünk és mi érkeztünk elsőnek. Amíg jöttek a többiek, gazdi megnézte hogyan tudok mozogni a sérült lábammal, de elégedett volt, úgyhogy maradhattunk. (elárulom kicsit fájt, de kötés nélkül jobb volt, mert tegnap örökké lecsúszott és zavart a pályán:-) Ma megint gazda -csere volt, úgyhogy mikor végre visszavett gazdi megmutattam neki, hogy én egy angyal vagyok, villogtunk is rendesen, mert minden tökéletesen ment, azért legközelebb intermezzo nélkül próbálom meg:-))) Kaptam új spoton-t is mert tegnap a szigeten felmerészkedett a lábamra egy kullancs, azt nem vártuk meg, hogy valamit is csinál ha hagyjuk, mert gazdi azonnal kipurcantotta és már is landolt rajtam az idei második csepp. A hármas védelemnek köszönhetően ma már nem jött rám egy sem:-))) A suliban nagyon jókat játszottunk a szünetben, így főleg erről szólnak a képek.
belgabáj

súgd meg nekem, köztünk marad:-)

ilyet meg ne mondj!

figyelünk a gazdikra

bukfenc kanyar:-)

száguldás

figyelő szemek követnek minket

tapsi új frizurával

Nincsenek megjegyzések: