2011. február 6., vasárnap

2011. február 6.

Reggel, suli előtt megnéztük a vár környékét, hátha kisebb a dagonya, mint a pályán, hát persze nem így volt, az egyetlen száraz hely a várfal, de ide nem fér el egy egész osztály:-) Ezért a suli előtti parkolóban fegyelmezőztünk, aztán indultunk a faluba közömbösen sétálni. No ez jól sikerült, közömbösen vártam, h mikor játszhatunk végre! Szerencsére a doki mögötti rét elég száraz volt, ott végre szaladgálhattunk. A délutáni edzésen már nem volt gond a sár, mert fedett a mogyoródi pálya. Először frisbee edzésre , utána flyball edzésre mentünk. A korong nekem hibátlanul megy, a gazdinak van tanulni valója, a másodikon pedig nekem, de már a negyedik akadálytól futok és nem időzöm annyit a lasztival a fordulóban. Nagy dicsérettel jöttünk haza este, bekaptam a finom vacsimat és bevallom kidőltem, kissé fárasztó, de mozgalmas napom volt:-)))









Nincsenek megjegyzések: