2010. november 7., vasárnap

2010. november 7.














































A suliba megint csak másodiknak érkeztem, mert a gazdi későn kelt fel, szerencsére nem késtünk le semmiről. Nagy játékkal kezdtünk, amit egy érdekes óra követett. Azt gyakoroltuk, hogy játék közben hívtak be minket, nem hoztam szégyent a gazdi fejére:-) A legnehezebb volt, amikor körben álltunk és a gazdi távolról adott feküdj parancsot, de ezt még gyakorolni fogjuk. A legnagyobb dolog, hogy ma már kart foghattam a csibészeléskor, ez is nagyon tetszett, alig várom a következő órát! A gazdim meg különösen megdicsért, a kedvéért máskor is megfogom jól a kart. Ebédre a nagyiékhoz látogattunk, itt én egy nagy szunyát dobtam be, hogy felkészüljek a szigeten rám váró sok játékra, úsztam, botoztam, más kutyákkal játszottam, de az igazi az volt, hogy egy grönivel labdázhattam sötétedésig. Remek futótárs volt, ő sem fáradt el, meg én sem, reggelig labdáztunk volna:-)))

Nincsenek megjegyzések: