2010. június 19., szombat

2010. június 19.





































Reggel nagyot sétáltunk a pataknál, aztán lenyírtuk a füvet a kertben. Persze vittem labdát a gazdinak közben, hogy ne unatkozzon. Amíg a gazdik ebédeltek én egy jót szundítottam délben, hogy kipihenjem magam a sulira. Nagyon meglepődtem, hogy a régi tanító nénink tartja az órát, ezért a legjobb formámat mutattam, büszke is volt a gazdi rám. A végén még azzal is megleptem, hogy az akadályokon póráz nélkül ugrottam át. Ennek annyira örült, hogy azt mondta, lehet egy kívánságom. Én persze rögtön rávágtam, hogy a legjobban annak örülnék, ha suli után kirándulni mennénk, az egész családdal. Teljesítette is:-) Sőt még a Burger Kingbe is elvittek, de mire kihozták a hamburgerem elszundítottam. Szerencsére otthon malacfüllel kárpótoltak:-)

Nincsenek megjegyzések: