2010. május 4., kedd

2010. május 4.








































Amint a patakhoz értem, máris játszani kezdtem Bizsuval, labdáztunk, Frisbee is volt, meg pancsolás, aztán a réten Juríjjal és Cukorral is játszottunk. Kaptam otthon libát vacsira az Arion táp mellé, a játék és fincsi vacsora megtette hatását és hamar elaludtam. Ilyen napokat szeretnék, de sokat:-))) Hallottam egy jó hírt is, a tesóm Danny HPJ-t kapott a kapuvári kiállításon, nagyon büszke vagyok rá, hogy ilyen sikeres tesóm van, gondolom Anya is az:-)))

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Igen Asztikám, büszke vagyok rá és mindnyájatokra, mert okos és szép kutyák vagytok! És nagyon fogok Érted is szorítani az elkövetkező kiállításokon, hogy végre megkapd, amit megérdemelsz Te is!
Vigyázz magadra!
Millió puszi: Ai anyu