2009. október 18., vasárnap

2009. október 18.





















Végre ma nem esett az eső, a gazdi igencsak ráérősen készülődött. Majdnem elkéstem miatta a suliból! Végül ivott egy kávét, nekem viszont elmaradt a reggelim. Ám mindenért kárpótolt, hogy mégis odaértünk a játékra. Sajna ott volt az a félelmetes szlalom is, amit már szombaton is mondtam: NEM AKAROM csinálni! Persze beszélhetek ezeknek! A legjobban a helyben maradást szeretem, s már a létrára is bátrabban tekintek, mióta Zara bátorságát láttam! Még az apportozást is elkezdtük. Ez is tetszik nekem!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Láttuk a képeket nagyon jók.Az ismeröseinknek is nagyon tetszik az Aszter.Majd hétvégén találkozunk .Üdv: Zara

Unknown írta...

Szia Csilla!

Úgy látom okosodik az Aszti, csak igy tovább.
Lehet 11.28-án Mi is felnézünk Orsival a CACIB-ra, jó lenne találkozni.

szia, Anita

Névtelen írta...

Szia Csilla!

Nagyon jó az oldal!! A képek szupik!!

Üdv: Stella, Lara, Dóri