2009. június 7., vasárnap

Nyolcadik nap













Jól kezdődött ez a nap, kaptam répát rágcsálni és egy ehető zöld labdát, ami akkora volt, hogy meg sem bírtam enni az egészet. Szavazni is voltam, rengeteg új embert láttam, meg a templomot, aminek eddig csak a harangját hallottam. Sajnos ezután rosszra fordultak a dolgok, mert elcsúsztam szaladgálás közben a füvön és a jobb mellső lábam egyik ujja eltörött Gazdáim azonnal kocsiba szálltak velem és vittek a legközelebbi Felsőzöldmáli utcai ügyeletes dokibácsihoz. Nagyon jól viselkedtem, a kocsiban sem nyafiztam, a doktorbácsinál is nyugodtan vártam, hogy mérje a lázamat, nézze az
ujjamat. Kaptam fájdalomcsillapítót. Délután mégis elvittek a Juhász klinikára is, ahol megröntgeneztek és Krausz Ferenc doktor bácsi sínbe tette a mancsomat, amit ezúton is köszönök.

Nincsenek megjegyzések: